Модуль допоміг розібратися як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само-та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали самостійними і незалежними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягання.
Навчились визначати, які методи та інструменти оцінювання потрібно використовувати , щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Навчились складати план оцінювання для навчання учнів за методом проектів.
Навчились визначати, які методи та інструменти оцінювання потрібно використовувати , щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Навчились складати план оцінювання для навчання учнів за методом проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий